29 november Sinterklaasfeest in Buytenwegh

Zaterdag 29 november vindt van 11.00 – 15.30 uur het sinterklaasfeest plaats in de wijk Buytenwegh. Het feest wordt georganiseerd door wijkbewoners en organisaties uit de wijk. Vanaf 11.00 uur is de Sint met pieten aanwezig in winkelcentrum Buytenwegh (Kentgensplein) en bezoekt hij diverse winkels. Om 13.00 uur heet wijkwethouder Taco Kuiper de Sint welkom. Sinterklaas vertrekt daarna per koets op een rit door de wijk Buytenwegh. De rit eindigt bij buurtvereniging Buytenrode.

Voor de verschillende kinderactiviteiten die deze dag georganiseerd worden, zijn nog kaarten te verkrijgen. Om 14.00 uur start Freerunning voor kinderen van 10 tot 13 jaar in de sporthal aan de Den Brabanderhove. Het sinterklaasfeest voor kinderen van 3 tot 9 jaar start om half 14.30 uur. Beide activiteiten eindigen om 15.30 uur. Aanmelden voor deze activiteiten is verplicht. Kaarten zijn te koop bij PiëzoCentrum Buytenwegh (Justus van Effenhove 37) en via Reakt, aan de Teldersrode 25, op werkdagen tussen 9.00 -17.00 uur. Freerunning kost € 0,50 en het sinterklaasfeest kost 1 euro. Op vertoon van de Zoetermeerpas is de entree gratis.

Voor nadere informatie kunt u terecht bij PiëzoCentrum Buytenwegh op maandag en dinsdag tussen 10-12 uur op telefoonnummer 079-3603988. U kunt ook mailen naar wijkpostbuytenwegh-deleyens@zoetermeer.nl.

Dit sinterklaasfeest is ontstaan uit het initiatief van wijkbewoners en mede mogelijk gemaakt medewerking van winkeliersvereniging, Middin, Reakt/Parnassia, Wijkpost, WAS Buurtvereniging Buytenrode, stichting Piëzo en vele anderen.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove