Fietsreparatie workshop en fietslessen in de Ambachtenwerkplaats

Ook dit schooljaar worden in de Ambachtenwerkplaats van Piëzo workshops fietsreparatie gegeven door gedreven en ervaren vrijwilligers. Nieuw vanaf dinsdag 13 september zijn de fietslessen op dezelfde locatie.

Workshops fietsreparate

Elke dinsdagochtend 09.15 – 11.15 uur en donderdagmiddag 12.30 – 14.30 uur is iedereen welkom in de fietsenwerkplaats voor de workshop. In zes lessen leren deelnemers hoe ze hun fiets kunnen onderhouden. Onder andere het afstellen van remmen en versnellingen komt aan bod, evenals het repareren van diverse onderdelen aan de fiets.

Fietslessen

Nieuw vanaf dinsdag 13 september (12.30 – 14.30 uur) zijn de fietslessen in de Ambachtenwerkplaats. Tijdens de fietslessen leren deelnemers praktisch hoe (beter) te fietsen en wordt er aandacht aan de verkeersregels. Ook hier staan enthousiaste vrijwilligers klaren om mede Zoetermeerders te helpen. Een eigen fiets meenemen is toegestaan. Voor hen die geen fiets hebben, heeft Piëzo een aantal lesfietsen.

Kosten en aanmelden

Kosten voor beide workshops is 3 euro per les of tegen inlevering van ZoetermeerPas Cheque 3, 4, 5 of 6. Kinderoppas is mogelijk op aanvraag. Aanmelden kan door binnen te lopen bij de Ambachtenwerkplaats aan het Van Duvenvoordepad 13 of door contact op te nemen via 079-3421725, jeroen@stichtingpiezo.nl.

Ambachtenwerkplaats-3

Fotograaf: Henk Leentfaar