Zomerworkshops

Na het succes van vorig jaar organiseren Stichting Piëzo en Wijck Zoetermeer in samenwerking met kunstenaar en zangpedagoog Sandra van den Brand deze zomer weer drie workshops Zing & Schilder! Dit keer wordt er samen gezongen en geschilderd over toekomstdromen en over wat je kracht en vertrouwen geeft in het leven. De workshops vinden plaats bij inZet Centrum aan het Rakkersveld 253 op woensdagmiddagen van 13.45 tot 15.45 uur. De data van de workshops zijn: 12 juli, 19 juli en 16 augustus. De drie workshops vormen samen één geheel en het heeft daarom de voorkeur om aan alle drie de workshops deel te nemen. Deelname is gratis.

Aanmelden kan door te mailen naar Christine Advokaat, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via c.advokaat@inzet-indewijk.nl of door te bellen naar de locatie via 079-8885550.

Wil je meer info over de workshops mail dan naar marije@wijck-zoetermeer.nl

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh