Zomerstartdag voor ouderen van het Vonkje bij inZet

Om de start van de zomer te vieren worden er bij het Vonkje op drie inlooplocaties van inZet leuke activiteiten georganiseerd op 13, 14 en 15 juli. Deze activiteiten zijn tevens een inleiding tot de vele andere, leuke activiteiten die deze zomer nog zullen volgen bij het Vonkje.

De zomerstartdag wordt op de volgende dagen, op de volgende locaties gevierd:
Dinsdag 13 juli bij inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64 van 10:00 uur tot 14:30 uur.
Woensdag 14 juli bij inZet Centrum aan het Rakkersveld 253 van 10:30 uur tot 16:30 uur.
Donderdag 15 juli bij inZet Meerzicht aan de Uiterwaard 21 van 10:00 uur tot 15:30 uur.

De feestelijke activiteiten bestaan onder andere uit een zomerquiz, lekkere hapjes, beweegactiviteiten, waaronder een (architectuur)wandeling en in Meerzicht zal ook de diëtist van Goudenhart langskomen om samen met de deelnemers iets lekkers en verfrissends te maken.

Het zomerprogramma van het Vonkje heet Vakantiesfeer in Zoetermeer! Zes weken lang, van 19 juli t/m 25 augustus, zijn er op de drie genoemde inZet inlooplocaties diverse zomeractiviteiten. Er worden uitstapjes georganiseerd, zoals een bezoek aan Museum De Voorde en Buurttuin Zoete Aarde. Een kunstenaar van het CKC komt langs in het kader van het project Cultuur in de Wijk, de deelnemers gaan vogelhuisjes maken en de diëtist zal op de diverse locaties langskomen voor voorlichting en/of om gezamenlijk iets lekkers en gezonds te bereiden.

Daarnaast is er gedurende de hele zomer op de drie genoemde locaties regelmatig een open inloop met koffie en thee, alsmede twee maal per week een lunch.

Al deze activiteiten worden georganiseerd in samenwerking met de Community tegen eenzaamheid Zoetermeer en worden financieel mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds.

De kosten voor deelname aan de Zomerstartdag bedragen 4 euro per persoon.
De overige zomeractiviteiten zijn deels kosteloos en deels tegen een kleine bijdrage.

Voor meer informatie en aanmelding kunt u contact opnemen:
voor inZet Buytenwegh met Natalia Sandiska, natalia@stichtingpiezo.nl of 064683212
voor inZet Centrum met Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl of 0646866491
voor inZet Meerzicht met Gioia Conte, gioia@stichtingpiezo.nl of 0631687716