Zomeractiviteiten bij de Piëzo TalentenAcademie

De Piëzo TalentenAcademie gaat ook tijdens de zomervakantie door met wekelijks leuke en leerzame activiteiten. Zo staat een excursie aan de haven van Rotterdam op het programma. Rotterdam is de grootste haven van Europa en zelfs één van de grootste havens van de wereld. Er werken 180.000 mensen per dag. Benieuwd welke beroepen er in de haven van Rotterdam allemaal zijn? En over welke talenten je moet beschikken om daar te kunnen werken? Ga woensdag 18 juli met ons mee op excursie naar de haven van Rotterdam! Ook daagt een theaterdocent de kinderen uit om uit hun comfort zone te stappen en ontdekken kinderen hoe leuk het is te helpen in de (moes)tuin.

De activiteiten zijn elke woensdagochtend en – middag voor kinderen van 8 tot en met 14 jaar. Kijk voor het programma op www.piezotalentenacademie.nl. Neem voor vragen of meer informatie contact op met Jocelyn Heidweiller (06-51948552, jocelyn@stichtingpiezo.nl) of Odette Panneman (06-36211905, odette@stichtingpiezo.nl). Of loop binnen bij  PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253) of Oosterheem (Zanzibarplein 21).

Neem voor meer informatie contact op met Jocelyn Heidweiller, 06-51948552 / 079-8885550 of Odette Panneman 06-36211905.

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist