Blije gezichten bij het in ontvangst nemen van diploma’s

Blije gezichten bij het in ontvangst nemen van diploma’s bij de 19 deelnemers aan de PiëzoMethodiek. Zij namen afgelopen woensdag hun welverdiende mbo 1- diploma entree dienstverlening en zorg in ontvangst uit handen van wethouder Ingeborg ter Laak.  Gestimuleerd door docenten, stagebegeleiders en vrijwilligers wist de groep de 1-jarige opleiding succesvol af te ronden. De deelnemers combineerden school met praktijkstages bij organisaties en bedrijven.

De opleiding werd verzorgd door mboRijnland en Piëzo. Voor meer informatie over Piëzo en de opleiding kunt u contact opnemen met paula@stichtingpiezo.nl

Fotograaf: Cihan Koc, Piëzo

Recent

Repair Café Ambachtenwerkplaats – repareren in plaats van weggooien

Beter Nederlands leren spreken in een gezellige groep

Spelletjesmiddag voor ouderen bij inZet

Kennismaken met assertiviteit! – Workshop door Indigo Preventie

Geef een reactie