Zomer computercursus

Heb je deze zomer wat meer vrije tijd en wil je nu eindelijk eens meer leren over het gebruik van de computer? Dan kun je je opgeven voor een zomercursus bij inZet Meerzicht. Tijdens deze cursus kun je, naar behoefte, diverse programma’s leren gebruiken, zoals bijvoorbeeld outlook, excel of powerpoint. Ook het opdoen van andere computervaardigheden en digitale vaardigheden zijn mogelijk. Deze cursus is met name geschikt voor beginners. De cursus zal plaatsvinden op de vrijdagmiddagen van 12:30 tot 14:30 uur bij inZet Meerzicht aan de Uiterwaard 21.
De kosten voor de cursus bedragen 4 euro per les. Deze kun je contant voldoen of via de Zoetermeerpas.

De kosten voor het bij de cursus behorende boek “Windows” bedragen eenmalig 20 euro.
Voor meer informatie, aanmelden of afstemmen wat je wil leren, kun je contact opnemen met Natalia Sadinska, sociaal cultureel werker inZet Meerzicht via natalia@stichtingpiezo.nl of 06-46863212

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?