Zing mee bij inZet Centrum

Elke laatste woensdagmiddag van de maand komt vrijwilliger Kees van Stichting Piëzo met zijn gitaar naar inZet Centrum. Daar zal hij bekende Nederlandse liedjes van vroeger ten gehore brengen, zoals “Daar bij die molen” of “Aan de Amsterdamse grachten”. Iedereen is welkom om te komen luisteren en mee te zingen. Weet je de tekst niet zo goed meer? Geen probleem, liedboekjes zijn aanwezig.

Elke laatste woensdagmiddag van de maand van 13:15 tot 15:00 uur aan het Rakkersveld 253. Deelname is gratis.

Wist je dat Kees ook optreedt als Zangcadeau? Hij komt dan bij mensen thuis spelen die het verdienen om in het zonnetje gezet te worden of die wel een vrolijke noot kunnen gebruiken.

Voor meer informatie over de meezingmiddagen of over het Zangcadeau kun je contact opnemen met Shayeena Madhar, s.madhar@inzet-indewijk.nl, 06-36573257.

Het Zangcadeau is een initiatief van Piëzo in samenwerking met Zoetermeer voor Elkaar.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats