Vrijwilligers voor inburgering

Piëzo is op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om te assisteren bij de inburgeringslessen. Deze lessen worden gegeven door een nt2-docent met ondersteuning door enkele vrijwilligers. De inburgeraars leren de Nederlandse taal en doen kennis op over de Nederlandse maatschappij. De lessen zijn interactief en praktisch van aard. De deelnemers aan deze inburgeringslessen zijn statushouders uit Zoetermeer die de Zelfredzaamheidsroute (Z-route) volgen. Naast de taallessen nemen zij ook deel aan andere educatieve activiteiten of doen zij vrijwilligerswerk.
Vind je het leuk om een bijdrage te leveren aan de inburgering van statushouders en werk je graag in een team? Neem dan vrijblijvend contact op met Paula Verweij via paula@stichtingpiezo.nl, 06-40579695.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie