Zelf kleding maken – Workshops voor jongeren

Zit jij op (de middelbare) school, maar heb je naast al je lessen in rekenen, geschiedenis of biologie zin om lekker creatief te zijn? Of denk jij erover na om later modeontwerper te worden? Kom dan bij de Ambachtenwerkplaats meedoen met de workshops kleding maken!
Tijdens deze workshops leer je de basisvaardigheden die nodig zijn om goed te leren naaien. Zo leer je omgaan met de naaimachine en patronen tekenen en knippen. Je kan aan de slag met het maken van kleding of een mooie tas. Daarnaast leer je verschillende naaitermen. Wil je liever leren haken, breien of borduren? Ook dat kan!

Iedere maandag van 15.00 tot 17.00 uur en iedere woensdag van 13.00 tot 15.00 uur kun je zelf aan de slag gaan met textiele werkvormen.
De workshops worden gegeven voor jongeren vanaf 10 jaar.

Wil je meer weten of mee komen doen? Neem dan contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 079-8881928.
Kun je niet op maandag of woensdag? Van maandag t/m donderdag ben je welkom om langs te komen en in gesprek te gaan over de mogelijkheden van de Ambachtenwerkplaats.

Waar: Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25
Wanneer: maandag van 15.00-17.00 uur en woensdag van 13.00-15.00 uur
Kosten: €4,- per workshop. Je kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.
Telefoonnummer: 079-8881928.