Kennismaken met fotografie

Heb je thuis een digitale fotocamera en zou je daar graag wat meer mee willen doen dan de standaard kiekjes maken? Doe dan mee met de fotografiecursus bij inZet Buytenwegh & De Leyens. Tijdens deze cursus leer welke functies er allemaal op je fotocamera zitten en hoe je daarmee nog mooiere en creatievere foto’s kunt maken. Deze cursus wordt gegeven door een enthousiaste vrijwilliger van Stichting Piëzo. De cursus start op maandag 21 november en bestaat uit acht lessen. Wie of wat ga jij op de foto zetten?
Maandag 21 november van 14:45 tot 16:45 uur aan de César Franckrode 64. Kosten 4 euro per les (ook met de Zoetermeerpas te betalen), acht lessen in totaal.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove