Workshops taarten versieren bij inZet Buytenwegh & De Leyens

Op woensdag 22 september en woensdag 29 september worden er bij inZet Buytenwegh & De Leyens (adres César Franckrode 64) workshops taarten versieren gegeven. De workshops zijn van 12:30 tot 14:30 en worden gegeven door een enthousiaste en ervaren vrijwilliger.

Wil je leren om taarten te versieren voor elke gelegenheid? Dan is dit je kans! Naast het gebruik van bestaande voorbeelden en recepten, kun je ook je eigen creatieve ideeën uitproberen. Uiteraard mag je de taart na afloop mee naar huis nemen.

De prijs voor deelname aan één van de workshops is 12,50 euro per persoon. Deze kun je contant betalen of met Zoetermeerpas.

Tijdens de workshops is er gratis kinderoppas voor kinderen van 0-4 jaar aanwezig.

Voor meer informatie of om je aan te melden voor één van beide workshops kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of 06-46863212.