Workshops Kindertraktaties maken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Workshops voor (groot)ouders

Wie jarig is trakteert! Ook op de basisschool is het gebruikelijk dat kinderen een traktatie meenemen voor al hun klasgenootjes. De ene ouder draait z’n hand daar niet voor om, terwijl de andere ouder geen idee heeft wat hij nu weer moet verzinnen.

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het verzinnen en maken van een leuke traktatie? Dan ben je bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats aan het goede adres. Elke maandagochtend staan daar creatieve vrijwilligers voor je klaar. Je zorgt zelf voor de inhoud van de traktatie (bijvoorbeeld fruit, rozijnen, kleine cadeautjes) en de vrijwilligers helpen je met inpakken, versieren en knutselen.

Ook voor het maken van traktaties voor andere gelegenheden kun je deelnemen aan deze workshop.

Vanaf maandag 8 januari elke maandagochtend van 9:15 tot 11:15 bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25 (Winkelcentrum Buytenwegh).

Kosten 4,00 euro per workshop. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

We ontvangen graag een aanmelding vooraf met het aantal traktaties dat je wil komen maken. Aanmelden kan bij Nicoline Schol via nicoline@stichtingpiezo.nl of via 079-8881928.