Medewerkers Therapeuticum Aurum doneren kerstcadeaus aan Stichting Piëzo

De medewerkers van Therapeuticum Aurum hebben elkaar in deze kerstperiode verblijd met een cadeau. Ook brachten zij allemaal een extra cadeau mee voor een goed doel. Deze cadeaus werden overhandigd door huisarts van Therapeuticum Aurum, Jeannette van der Schuit, aan de directeur van welzijnsorganisatie Piëzo, Mirjam van Bijnen.

Recent

Plaat & Praat Muziekochtend: samen luisteren, delen en genieten

Samen verbonden, elke dag weer

Leef je uit in de Kinder Ambachtenwerkplaats

Omgaan met verlies – Stap voor stap de draad weer oppakken