Workshops fietsreparatie in Ambachtenwerkplaats

Wil je leren hoe je kleine reparaties aan jouw fiets zelf kunt uitvoeren? Doe dan mee aan de workshop(s) fietsreparatie in de Ambachtenwerkplaats. Tijdens de workshops leer je de basis die belangrijk is voor iedere fietser zoals een band plakken, een kabel vernieuwen, of zelf een spaak vervangen. Elke maandagmiddag en dinsdagochtend staan vrijwilligers van de Ambachtenwerkplaats klaar om de workshops te verzorgen. Kom langs en doe mee.

Datum en tijd: elke maandag van 13.00 uur tot 15.00 uur en dinsdag van 09.15 uur tot 11.15 uur. De workshop kost 3 euro.

Aanmelden kan bij Femke Boerkamp via 06 46872086 of femke@stichtingpiezo.nl. Uiteraard bent u ook van harte welkom om langs te komen in de Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25, te Zoetermeer.