Workshops creatieve fotografie

Vanaf donderdag 2 februari starten we bij inZet vanuit de Ambachtenwerkplaats een nieuwe serie workshops Creatieve Fotografie. Tijdens deze workshops gaan we verder dan alleen plaatjes schieten. Het leren “ZIEN” oftewel anders kijken naar je onderwerp is het uitgangspunt. Theorie wordt wel behandeld, maar niet meer dan noodzakelijk. Het zijn vooral praktijkgerichte workshops en we werken met opdrachten die daarna besproken worden. Daarnaast is het nabewerken van de foto’s een onderdeel van deze workshop. Wij gebruiken hiervoor open source programma’s zoals GIMP en Rawtherapee. De workshops worden verzorgd door ervaren vrijwilligers van Stichting Piëzo.

Donderdagochtend van 9:15 tot 11:15 uur aan de Teldersrode 25. Startdatum 2 februari en in totaal dertien lessen.

De kosten bedragen 4 euro per les. Betalen met de ZoetermeerPas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en aanmelding kun je contact opnemen met Milou van Loenen via telefoonnummer 06-11715238 of per mail milou@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove