Workshop-reeks over Positieve Gezondheid bij inZet

Wat is Positieve Gezondheid en hoe krijg je een brede kijk op wat gezondheid is? Doe dan mee aan de workshop-reeks van zes bijeenkomsten over Positieve Gezondheid. Je leert dat gezondheid breder is dan alleen de lichamelijke kant van gezondheid maar ook het vermogen om je aan te passen. Je grenzen kennen, lekker in je vel zitten, controle hebben over je leven en mee kunnen doen zijn net zo belangrijk.

De workshops zijn kleinschalig en bedoeld om zelf na te nadenken over je situatie en daarover in gesprek te gaan.

De reeks met workshops start op donderdag 2 september van 9.15 tot 11.15 aan de César Franckrode 64 bij inZet locatie Buytenwegh & de Leyens. De kosten voor de workshops bedragen 4 euro per keer.

Voor meer informatie en aanmelden kun je contact opnemen met: Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06-11715238.