Workshop over “Koolhydraatarm eten” in PiëzoCentrum Buytenwegh

Iedereen heeft het over koolhydraten en koolhydraatarm eten. Is het een hype of een nieuwe eetgewoonte? Op donderdag 23 november wordt in PiëzoCentrum Buytenwegh een workshop verzorgd over koolhydraatarm eten door een diëtist van Goudenhart.

De workshop start om 09.15 uur en eindigt om 11.15 uur in PiëzoCentrum Buytenwegh, Cesar Franckrode 62. Leer tijdens deze workshop alles over de feiten en fabels rondom koolhydraten in ons eten. Je hebt ook de gelegenheid om de diëtiste jouw eigen vragen te stellen! Er zijn geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst.

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder ontwikkelen. Op onze locaties geven wij trainingen en activiteiten waaraan jij kan deelnemen.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, via milou@stichtingpiezo.nl of 079-8887474.