Workshop over energie besparen en tips

Als we niet oppassen, lopen onze energierekeningen enorm op. Je kunt de verwarming een graadje lager zetten, maar er zijn daarnaast ook eenvoudige, energiebesparende materialen te koop, zoals bijvoorbeeld radiatorfolie, een deurveer en buisisolatie. Deze maatregelen zorgen ervoor dat je minder energie verbruikt en toch evenveel warmte in huis hebt.
Deze simpele bespaartips voor thuis worden uitgelegd tijdens de workshop energie besparen. Bovendien zijn er voor mensen vouchers vanuit de gemeente Zoetermeer beschikbaar. Aan het einde van de workshop krijgt de deelnemer deze voucher mee. Met de voucher kunnen energiebesparende materialen gratis aangeschaft worden.

Is deelname aan deze workshop iets voor jou? Meld je dan aan via de website www.Zoetermeerbespaart.nl. Hier meld je je aan voor bijvoorbeeld de workshop die op woensdag 16 of op woensdag 23 maart plaatsvindt aan de Teldersrode 25 in Buytenwegh. Van 9.30 tot ca 11.00 uur.

Je kunt ook bellen of mailen naar Simone: simone@stichtingpiezo.nl , 06-36573257 om je aan te melden voor 16 of 23 maart.