Workshop koolhydraten herkennen op etiketten bij Piëzo

Wil je weten hoe je een etiket van een product moet lezen? Hoe kan je bijvoorbeeld zien hoeveel koolhydraten er in een product zitten? Of er snelle of langzame koolhydraten in zitten? En wat heb je in de praktijk eigenlijk aan die kennis? Diëtisten van Goudenhart geven op 18 en 21 december interactieve workshops bij Piëzo om op onder andere deze vragen een antwoord te geven. Aan deelname zijn geen kosten verbonden. Kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

Maandag 18 december van 09.15 uur tot 11.15 uur vindt de workshop plaats in PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253). Neem voor meer informatie contact op met Christine Advokaat, 079-8885550, christine@stichtingpiezo.nl of loop binnen n het PiëzoCentrum.

Donderdag 21 december vindt de workshop plaats van 09.15 uur tot 11.15 uur in PiëzoCentrum Buytenwegh (Cesar Franckrode 62). Neem voor meer informatie contact op met met Milou van Loenen via 079-8887474, of via milou@stichtingpiezo.nl.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag