Workshop koolhydraatarm eten bij Piëzo

Koolhydraatarm eten is een hot item. Wat houdt het in en wat kun je ermee bereiken? Is het ook een gezonde manier van eten? Diëtisten van Goudenhart geven uitleg over koolhydraten in voeding tijdens verschillende bijeenkomsten bij Piëzo.

Maandag 29 januari is er in PiëzoCentrum Meerzicht een interactieve workshop over koolhydraatarm eten. De bijeenkomst is van 13:00- 15:00 uur.

Op maandag 5 februari krijgt deze workshop een vervolg en wordt er van 13.00 uur tot 15:00 uur gekookt met alle kennis over koolhydraatarme producten onder leiding van Annemieke de Bruijn (professional van het Goudenhart). Voor deze laatste activiteit vragen wij een bijdrage van 3 euro. ZoetermeerPas cheques 3, 4, 5 of 6 kunnen ook worden ingeleverd.

Geïnteresseerd in de bijeenkomsten of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Anouk Logtenberg via 079-3229453, of via anouk@stichtingpiezo.nl.