Workshop klussen in huis in de Ambachtenwerkplaats

Voor wie kleine karweitjes en klussen in huis zelf wil doen zijn er de workshops klussen in huis in de Ambachtenwerkplaats. Deze workshops zijn bedoeld voor mensen die weinig ervaring hebben met specifieke klussen in huis.

Voor wie bijvoorbeeld een schilderij wil leren ophangen, leren behangen, hang- en sluitwerk wil bevestigen of een laminaatvloer leggen zijn deze workshops geschikt. Er is altijd ruimte voor eigen inbreng van te leren klussen.

Vanaf 4 september vindt elke woensdagochtend in de Ambachtenwerkplaats de workshop ‘klussen in huis’ plaats. Iedereen kan meedoen.

Locatie: Ambachtenwerkplaats Zoetermeer
Adres: Teldersrode 25
Tijd: 09.15 uur tot 11.15 uur

Kosten: €3,- euro per les of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6.

Loop voor meer informatie binnen bij de Ambachtenwerkplaats of neem contact op met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06- 11715238.

Fotograaf: Piëzo