Workshop energie besparen in huis

Als we niet oppassen lopen onze energierekeningen enorm op. Je kunt de verwarming een graadje lager zetten, maar er zijn daarnaast ook eenvoudige, energiebesparende materialen te koop, zoals bijvoorbeeld radiatorfolie, een deurveer en buisisolatie. Deze maatregelen zorgen ervoor dat je minder energie verbruikt en toch evenveel warmte in huis hebt.

Juist deze simpele bespaartips voor thuis worden uitgelegd tijdens deze workshop. Bovendien zijn er voor mensen die in een slecht geïsoleerde woning wonen vouchers vanuit de gemeente Zoetermeer beschikbaar. Aan het einde van de workshop krijgt de deelnemer deze voucher mee. Met de voucher kunnen energiebesparende materialen gratis aangeschaft worden.

Is dit iets voor jou? Meld je dan aan via de website www.Zoetermeerbespaart.nl. Hier meld je je aan voor bijvoorbeeld de workshop die op woensdag 2 maart plaatsvindt aan de Teldersrode 25 in Buytenwegh. Van 9.30 tot ca 11.00 uur.

Via de website www.Zoetermeerbespaart.nl is er keuze uit meerdere tijdstippen en locaties waar deze energiebesparingsworkshops gegeven worden!

Meld je aan voor zo’n workshop, doen! Het is duurzaam, want je bespaart op je energieverbruik en helpt ook de energierekening minder hoog te laten worden.
Is aanmelden via de website lastig? Bel of mail dan naar Simone: simone@stichtingpiezo.nl , 06-36573257 om je aan te melden voor 2 maart.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?