Word vrijwilliger bij de VoorleesExpress Zoetermeer

Ben je op zoek naar leuk, gezellig en waardevol vrijwilligerswerk? Dan ben je van harte welkom bij de VoorleesExpress Zoetermeer.
Als vrijwilliger bij de VoorleesExpress breng je plezier in taal over op gezinnen met jonge kinderen. Je komt twintig keer, op een vast moment, bij een gezin thuis. Je leest voor, doet taalspelletjes en geeft ouders handvatten en inspiratie, zodat taalplezier een blijvende plek in het gezin krijgt. Een bezoek aan de bibliotheek hoort erbij.
Met een uurtje per week maak je al een groot verschil!
Als nieuwe vrijwilliger krijg vooraf voldoende handvatten en een training om goed voorbereid aan de slag te gaan.
Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Leonie Bierhuizen via 06‑43146849. Mailen kan ook naar: zoetermeer@voorleesexpress.nl

Fotograaf: Leon Koppenol

Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Burendag in Wijktuin Noordhove