Wonen in renovatiewijk Palenstein, hoe ervaar je dat?

Op vrijdag 25 september wordt in PiëzoCentrum Palenstein ter gelegenheid van Burendag een bijeenkomst ‘wonen in de renovatiewijk Palenstein, hoe ervaar je dat?’ gehouden. Er is door een bewoner een mooie fotopresentatie van de sloop en renovatie gemaakt die hij zelf komt laten zien. Buren uit Palenstein die hun ervaringen met de renovatie willen vertellen en/of foto’s hebben, zijn van harte welkom! Én ook nieuwe bewoners die meer over de wijk en renovatie willen weten kunnen meedoen. Voor soep met broodjes wordt gezorgd door vrijwilligers.

Deze Burendag-bijeenkomst wordt financieel mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds. Deelname is gratis.

Datum: vrijdag 25 september

Tijdstip: 12.00 uur tot 14.30 uur

Locatie PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253 in Zoetermeer

Wil je informatie of je aanmelden neem dan contact op met Christine Advokaat, sociaal cultureel werker Piëzo via christine@stichtingpiezo.nl of 06 46866491.