Maak je eigen vogelvoederhuisje met Burendag in winkelcentrum Buytenwegh

Leermeesters van de Ambachtenwerkplaats leren je op zaterdag 26 september, op Burendag, hoe je een vogelvoederhuisje kunt timmeren. In winkelcentrum Buytenwegh kan jong en oud tussen 13.00 uur en 16.00 uur aansluiten bij de tafels buiten in het winkelcentrum voor de Ambachtenwerkplaats. Het vogelvoederhuisje wordt eigenhandig in elkaar getimmerd en kan daarna creatief versierd worden. De activiteit is gratis. Neem voor meer informatie contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl of 0798881928 /  06 46872086.

Deze activiteit in het kader van Burendag is een samenwerking tussen de winkeliersvereniging en Piëzo en wordt financieel mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds.