Wijkwethouder Groeneveld opent Buurttuin

Wijkwethouder Groeneveld opent zaterdag 28 september de buurttuin bij PiëzoCentrum Buytenwegh aan de Cesar Franckrode 62. Dit doet zij tijdens Burendag. De tuin bij PiëzoCentrum Buytenwegh is ontstaan vanuit adoptiegroen en wordt onderhouden door buurtbewoners en vrijwilligers van Piëzo. HABO GWW heeft gezorgd voor de bestrating van de tuin. Op zaterdag 28 september wordt vanaf 10.30 uur gewerkt in de tuin. Voor iedereen die langs komt staat koffie, thee en lekkers klaar. Om 11.00 uur opent wethouder Groeneveld officieel de tuin door het planten van een boom en het in gebruik nemen van een insectenhotel vervaardigd door vrijwilligers van de Ambachtenwerkplaats. Iedereen uit de wijk is van harte uitgenodigd om mee te helpen in de tuin en/of aanwezig te zijn bij dit feest!

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen via 06-11715238 of milou@stichtingpiezo.nl.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove