Welkom op de Burendaglunch in Oosterheem

Op Burendag staat de deur van PiëzoCentrum Oosterheem open voor de buren in de wijk. Iedereen die het leuk vindt om andere mensen uit de wijk te ontmoeten en om gezellig mee te lunchen is van harte welkom! Wijkbewoners en vrijwilligers maken samen een lekker en gezond lunchbuffet klaar. Piëzo, Welthuis Magnolia en WoonZorgCentra Haaglanden hebben met elkaar het initiatief genomen om deze Burendaglunch te organiseren. Burendag wordt ieder jaar georganiseerd en is een landelijk initiatief van Douwe Egberts en het Oranje Fonds. Burendag is een dag waarop de buurt gezellig samen komt en waarbij mensen iets doen voor hun buurt. In dit geval een lunch voor de buren in de wijk Oosterheem. Deelname aan de lunch is gratis en aanmelden kan maar is niet noodzakelijk.

De lunch is vrijdag 27 september van 11.30 tot 12.30 uur. U kunt ons vinden aan het Zanzibarplein 21 (2721 GE) te Zoetermeer. Neem voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska via 06-46863212 of natalia@stichtingpiezo.nl.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag