Wijkbewoners zijn welkom voor koffie en een praatje in Buytenwegh!

Tijdens de bijeenkomst van ‘koffiepraat’ in PiëzoCentrum Buytenwegh gaan buurtbewoners wekelijks met elkaar in gesprek. Zij doen dit aan de hand van spelletjes, thema’s en wat speelt er allemaal in de wijk. Buurtbewoners hebben het initiatief genomen om ‘koffiepraat’ te starten. De gemene deler van de activiteit is ‘taal’ en het met elkaar in gesprek gaan!

Iedereen is welkom dus ben je geïnteresseerd loop dan gezellig binnen. De koffie en thee staan voor je klaar.
Iedere donderdag beginnen we om 12:30 en sluiten gezamenlijk af om 14:30. Meedoen is gratis en er is kinderoppas aanwezig voor kinderen tot 4 jaar.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Milou van Loenen, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Buytenwegh, via 06-11715238, 079-8887474 of mail naar milou@stichtingpiezo.nl