Koolhydraatbeperkt eten bij Piëzo

Koolhydraatbeperkt eten staat donderdag 30 augustus centraal tijdens de informatiebijeenkomst in PiëzoCentrum Buytenwegh. Koolhydraatbeperkt eten is een hot item, maar wat houdt het precies in en wat kun je ermee bereiken? Is het bijvoorbeeld geschikt om af te vallen of alleen om je bloedsuikers te verbeteren? Is het wel een gezonde manier van eten? Annemieke de Bruijn, diëtist van Goudenhart, beantwoordt deze en andere vragen. Zij laat ook zien welke producten passen bij koolhydraatbeperkt eten. De bijeenkom start om 09.15 uur en duurt tot 11.15 uur. De bijeenkomst is gratis en er is kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Neem voor meer informatie contact op met Milou van Loenen, 079-8887474, milou@stichtingpiezo.nl of loop binnen bij PiëzoCentrum Buytenwegh.