Wereldwijzer in de wijk

inZet Buytenwegh & de Leyens organiseert leuke en leerzame bijeenkomsten Wereldwijzer in de wijk. Onder leiding van de cultuurjockey, vrijwilliger bij Piëzo, worden deelnemers wijzer van elkaar over cultuur, muziek, dans, natuur en eten en drinken.

Waar vorige seizoenen onderwerpen als de Mona Lisa, orchideeën en Ghana op het programma stonden, komen de volgende onderwerpen binnenkort aan bod: een

Marokkaanse riad, Valentijnsdag, lavendel, Madurodam, de qanûn, Kader Abdolah, de viool, Hanif Kureishi en andere cultuuronderwerpen.

Kom kijken en luisteren en maak anderen ook wereldwijzer door te vertellen over deze bijeenkomsten.

Elke woensdagochtend van 09:15 tot 11:15 aan de César Franckrode 64. Deelname is gratis en voor kinderen van 0-4 jaar is er gratis kinderoppas aanwezig.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Simone Langeveld via simone@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove