Voorlichtingsbijeenkomst voor vrouwen in de overgang

De overgang, daar praat je toch niet over?

In deze bijeenkomst gaan we dat wel doen. Veel vrouwen (en hun omgeving) hebben namelijk onvoldoende kennis van de overgang of ze schamen zich voor hun klachten. Dat is jammer, want vanaf je 40e jaar kun je al klachten krijgen, die niet altijd als overgangsklachten worden herkend. Hoe eerder je de klachten herkent, des te meer je eraan kunt doen en hoe soepeler je door deze fase komt.

Op vrijdag 10 februari zal Helen de Roos, maatschappelijk werker en coach voor vrouwen in de overgang, een voorlichtingsbijeenkomst verzorgen bij inZet Centrum. Zij geeft uitleg over verschillende klachten, over wat je zelf kunt doen en waar je hulp kunt krijgen. Er is ruimte voor vragen en het uitwisselen van ervaringen.

Vrijdag 10 februari van 14:45 tot 16:15 uur, Rakkersveld 253. Deelname is gratis.

Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.