Wandelen door Noordhove met aansluitend soep en brood

Iedere dinsdag verzamelen wij om 10:30 uur bij de Wijktuin Noordhove voor een wandeling door de wijk. Een vrijwilliger laat je kennis maken met steeds een nieuwe route. Aansluiten bij deze wandeling is vrijblijvend en aanmelden is niet nodig. Na afloop van de wandeling eten we soep met brood. De soep is vers en wordt gemaakt met ingrediënten uit de tuin. De kosten voor deelname aan de maaltijd bedragen 3 euro, contant te voldoen of met de ZoetermeerPas. Het adres van Wijktuin Noordhove is Da Sangalloruimte 10.
Voor meer informatie over de wandeling en de maaltijd kunt u contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of 06-36019137.