KinderResto: samen koken, chillen en jezelf zijn!

Kinderen uit Meerzicht doen mee aan KinderResto. Een mooie samenwerking van Piëzo en Resto Van Harte.

In het KinderResto krijgen kinderen een serie lessen over gezond eten en een gezonde leefstijl.

Onder begeleiding van een echte chef-kok leren zij zelf een gezonde maaltijd te bereiden. Daarnaast komen op een speelse en luchtige manier diverse onderwerpen als vitaminen, sporten en bewegen, zoet en suiker, slapen en ontspannen aan bod. Tijdens het koken werken de kinderen ook aan hun sociale, creatieve en communicatieve vaardigheden.
Neem voor meer informatie contact op met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of 079-3229453.

Onderschrift foto: Chef-kok van KinderResto