Wandelen door Buytenwegh met de diëtist

In beweging zijn en tegelijkertijd vragen over je gezondheid en voeding kunnen stellen aan de diëtist? Dat kan op maandag 20 maart. Een diëtist van Goudenhart zal die ochtend meewandelen met de wandelgroep van PiëzoCentrum Buytenwegh en in gesprek gaan met de deelnemers. Onder leiding van een vrijwilliger gaat de wandelgroep elke maandagochtend van 9:30 tot 11:00 uur op pad. Heb je zin om aan te sluiten? De wandelgroep vertrekt vanaf de César Franckrode 64. Deelname is gratis en voor kinderen van 0-4 jaar is ook gratis kinderoppas aanwezig.

Voor aanmelden of voor meer informatie kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of met de locatie via 079-8887474.

Deze wandelactiviteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove