Kennissessie ouderen over Nagasaki

Op woensdagmiddag 15 maart staat de kennissessie voor en door ouderen in de het teken van de band van Nederland met Japan, met name de (omgeving van) Nagasaki. Vrijwilliger Eric zal zijn kennis over dit onderwerp delen. Nederland heeft van de zeventiende tot halfweg de negentiende eeuw het alleenrecht gehad om handel te drijven met Japan. De Nederlandse handelspost Decima was weliswaar klein, maar bood toegang tot een rijke cultuur.

Wil je deze kennissessie graag bijwonen en meer te weten komen over de relatie tussen Nederland en Japan? Kom dan woensdagmiddag 15 maart van 14.45 tot 16:45 naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld via simone@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.