Vrijwilligers Piëzo TalentenAcademie gezocht

Wil jij bijdragen aan de ontwikkeling van talenten van kinderen? Piëzo zoekt voor de Piëzo TalentenAcademie vrijwilligers die het leuk vinden kinderen tussen de 9 en 14 jaar te ondersteunen bij de ontwikkeling van hun talenten en hun te helpen hun blik op de (beroepen)wereld om hun heen te verbreden.

Vrijwilligers en professionals gaan samen binnen de Piezo talentenAcademie met de kinderen aan de slag met het ontdekken en verder ontwikkelen van talenten en vaardigheden. De kinderen maken kennis met heel veel verschillende beroepen en gaan regelmatig op werkbezoek bijberoepskrachten zoals de politie, de brandweer, de bakker of een rechter. Als vrijwilliger ga je aan de slag als begeleider bij de lessen en de werkbezoeken.

De Piëzo TalentenAcademie laat kinderen van groep 6 tot en met 8 en de eerste twee klassen van de middelbare school hun talenten en beroepsbeeld ontwikkelen. Ook daagt zij kinderen uit hun (sociale) grenzen te verleggen, verder te kijken en meer te durven en te doen.

Heeft u interesse om als vrijwilliger betrokken te raken bij de Piëzo TalentenAcademie of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met projectcoördinator Jocelyn Heidweiller, via jocelyn@stichtingpiezo.nl, 06-51948552 of neem een kijkje op de website van Piëzo www.stichtingpiezo.nl.

Fotograaf: Piëzo

Grote belangstelling voor vaccinatie en informatie in de wijken

Verhalen en VoorleesExpress bij inZet

Bloemetje voor de kinderen van de VoorleesExpress activiteit