Vrijwilligers Palenstein organiseren koffiemoment bij Dirk van den Broek

Een poule van Piëzo-vrijwilligers uit Palenstein organiseert koffiemomenten in winkelcentrum Palenstein voor de ingang van supermarkt van Dirk van den Broek.

De overwegend oudere vrijwilligers woonachtig in de wijk Palenstein hebben dit initiatief genomen. De Dirk biedt een tafel en stoelen aan en  sponsort koffie, thee en wat lekkers.

Er was meteen veel aanloop bij de tafel. Een oudere dame uit de wijk bood zich spontaan aan om ook te komen helpen. De vrijwilligers gaven aan dat veel mensen die zij spraken geïnteresseerd zijn in wat er speelt in de wijk en wat er te doen is, zoals de restaurantavonden voor en door bewoners en een oudereninloop. Een gezellig praatje werd door een ieder sowieso op prijs gesteld.

Op woensdagen tussen 10.00 en 12.00 uur staat de koffie klaar en staan vrijwilligers u graag te woord. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Christine Advokaat, sociaal cultureel werker PiëzoCentrum Palenstein, christine@stichtingpiezo.nl of 06-46866491.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?