Vrijwillige klussers gezocht voor de klussendienst van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Een huis brengt ook klusjes met zich mee. Voor die inwoners in Zoetermeer die zelf niet in staat zijn om kleine klusjes op te knappen en geen beroep kunnen doen op hun omgeving, zetten de vrijwillige klussers van de Piëzo Ambachtenwerkplaats zich graag in.

Ben jij een handige klusser en wil je ons team van vrijwilligers komen versterken? Dan ben je van harte welkom. De klussendienst gaat elke dinsdagochtend en donderdagochtend op pad. Je verzamelt samen met je collega-vrijwilligers bij de Ambachtenwerkplaats voor een kopje koffie of thee en het bespreken van de voorliggende klussen. Daarna ga je, altijd samen, op pad. Het gaat om het uitvoeren van kleine klussen binnenshuis, zoals bijvoorbeeld het ophangen van een schilderij of lamp, het in elkaar zetten van een kast, het leggen van laminaat of het schilderen/behangen van een ruimte.

Wil je meer informatie of wil je je aanmelden als vrijwilliger? Neem contact op met Nicoline Schol, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.schol@inzet-indewijk.nl of via 06-28851365.

De klussendienst maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?