Buurtkastje aan de Obrechtrode gemaakt door vrijwilligers van de houtwerkplaats van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Vrijwilligers van de houtwerkplaats van de Piëzo Ambachtenwerkplaats hebben op verzoek van de bewoners van de Obrechtrode een buurtkastje gemaakt. Een buurtkastje is van en voor buurtbewoners om elkaar een handje te helpen. Buurtbewoners kunnen producten die ze zelf niet nodig hebben of gebruiken in het buurtkastje plaatsen en andere buurtbewoners kunnen deze weer meenemen; zonder vragen en zonder verantwoording. Dit buurtkastje is financieel mogelijk gemaakt door Wijk aan Zet en is te vinden aan de Obrechtrode naast de Minibieb, richting de dijk.

Foto gemaakt door een buurtbewoner.