Vrijwillige coaches Piëzo TalentenAcademie gezocht

Vrijwillige coaches zijn voor onze kinderen, samen met de beroepskracht, de vaste gezichten van de Piëzo TalentenAcademie. Heb jij zin en tijd om met een groep enthousiaste kinderen in de weer te zijn? Dan ben jij wellicht de coach die wij zoeken!

Wat doe je als coach?
– Je begeleidt de kinderen tijdens het Piëzo TalentenAcademie programma, zowel op locatie als onderweg tijdens bedrijfsbezoeken.
– Je stimuleert en inspireert de kinderen om hun talenten en beroepsmogelijkheden te ontdekken.
– Je onderhoudt contact met gastdocenten.
– Je ontvangt gastdocenten en ondersteunt hen tijdens de gastlessen en het bedrijfsbezoek.

Wat heb je nodig?
Om deze leuke vrijwilligersfunctie goed te kunnen uitoefenen is het fijn als je beschikt over de volgende ervaring en competenties:
– Je bent een enthousiaste, sprankelende persoon die affiniteit heeft met kinderen (9-14 jaar) en hun ontwikkeling.
– Je bent open, initiatiefrijk en werkt graag samen.

Wat krijg je ervoor terug?
– Waardering van leergierige kinderen.
– Een inspirerende werkomgeving waarbinnen jij je kunt ontwikkelen.

Heb je interesse om als vrijwillige coach bij de Piëzo TalentenAcademie aan de slag te gaan of wil je meer informatie? Neem dan contact op met projectcoördinator Jocelyn Heidweiller, via jocelyn@stichtingpiezo.nl, 06-51948552.

Fotograaf: Stichting Piëzo

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove