Voorlichting over vegetarische, veganistische en biologische voeding

Iedereen zal deze termen ongetwijfeld een keer tegengekomen zijn; de tijdschriften en sociale media staan er vol mee, maar weet je eigenlijk wat ze precies inhouden?  Op donderdag 22 juni zal een diëtist van Goudenhart bij Piëzo in de Wijktuin Noordhove een voorlichting geven over vegetarisch, veganistisch en biologisch eten. Ze legt de verschillen en overeenkomsten uit en leert je hoe je ook zonder vlees of andere dierlijke producten gezonde maaltijden kunt samenstellen. Daarnaast zal ze bespreken of deze eetgewoonten ook goed zijn voor kinderen in de groei.

Nieuwsgierig geworden naar dit onderwerp? Kom dan op donderdag 22 juni van 13:00 tot 14:30 uur naar de Wijktuin Noordhove aan de Da Sangalloruimte 10. Deelname is gratis.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiëzo.nl of via 06-36019137.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh