Voorlichting door de diëtist over vitamines en mineralen

Eet jij zo gezond dat je alle vitamines en mineralen binnenkrijgt? En was als je vegetarisch eet? Op donderdag 13 april verzorgt een diëtist van Goudenhart een voorlichtingsbijeenkomst bij inZet Meerzicht over dit onderwerp. Ook zal zij vertellen op welke leeftijd je meer vitamines en mineralen nodig hebt dan anders en hoe je dat aanpakt. Uiteraard is er ook ruimte om zelf vragen te stellen aan de diëtist.
Deze voorlichtingsbijeenkomst vindt plaats op donderdag 13 april van 10:00 tot 12:00 uur aan de Uiterwaard 21. Deelname is gratis. Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.
Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Christa de Jonge via christa@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-3229453.