Voorlichting diëtist over koolhydraten en gezonde voeding

Wil je meer leren over snelle en langzame koolhydraten en wat deze voor je gezondheid kunnen betekenen? Kom naar de voorlichting van de diëtist van Goudenhart op donderdag 8 oktober. Met name mensen die willen afvallen of zij die diabetes mellitus type 2 (suikerziekte) hebben kunnen hiermee hun voordeel doen. Ook kom je meer te weten over de voedingswaarde van producten en de ingrediënten waaruit ze zijn opgebouwd. En worden er voorbeeldmenu’s doorgenomen. Kortom, een leerzame en nuttige middag, ook voor degene die gewoon meer willen weten over gezonde voeding.

De bijeenkomst duurt van 14.00 uur tot 16.00 uur. Deelname aan de workshop is gratis. PiëzoCentrum Meerzicht is gevestigd aan het Uiterwaard 21.

Heeft u vragen of wilt u zich aanmelden? Neem dan contact op met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of 06 31687716.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?