Voorleesexpress 3 jaar

De VoorleesExpressZoetermeer vierde haar 3-jarig bestaan in de basisschool de Meerpaal in Palenstein. In 3 jaar tijd hebben vrijwilligers bij 200 gezinnen voor gelezen. De Zoetermeerse VoorleesExpress wordt uitgevoerd door Piëzo in nauwe samenwerking met de bibliotheek, de basisscholen en de kinderopvangorganisaties. Met meer dan 100 gezinnen, vrijwillige voorlezers en samenwerkingspartners was het een groot feest met activiteiten voor de kinderen, met als speciale gasten Dikkie Dik en Skippy de Clown. De kinderen konden deelnemen aan een voorleestheater, lezen, knutselen en zingen. Ook maakte Skippy de Clown mooie vormen van ballonnen. Het project is financieel mogelijk gemaakt door de gemeente Zoetermeer, Fonds 1818 en het Oranje Fonds.

3jr VLE-13 3jr VLE-15-2 3jr VLE-17 3jr VLE-10 3jr VLE-14

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove