Gemeente Leiden geïnteresseerd in PiëzoMethodiek

Een delegatie uit de gemeente Leiden, wethouders, raadsleden, ambtenaren en samenwerkingspartners heeft Piëzo bezocht om te ervaren hoe Piëzo in Zoetermeer werkt en hoe de PiëzoMethodiek ingezet wordt. Sinds oktober 2014 wordt in EpiCentrum Slaaghwijk in Leiden de PiëzoMethodiek geïmplementeerd en uitgevoerd.

Het bezoek uit Leiden, bestaande uit meer dan zeventig geïnteresseerden, werd welkom geheten door de Zoetermeerse burgemeester Aptroot en wethouder Vugs. Na deze plenaire opening, ging de groep uiteen om met deelnemers, (lerende) vrijwilligers en samenwerkingspartners van de PiëzoMethodiek in Zoetermeer in gesprek te gaan. Door dit werkbezoek kreeg de delegatie een goed beeld van de kansen en de praktische toepassing die de PiëzoMethodiek geeft om mensen in ontwikkeling te zetten.

LeidenMeetsPiëzo-14

Fotobijschrift: De delegatie uit Leiden in gesprek met deelnemers, (lerende) vrijwilligers en samenwerkingspartners van de PiëzoMethodiek in Zoetermeer.
Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrij banenzwemmen op proef in samenwerking met Piëzo Sportmaatjes en sv Doing

Piëzo TalentenAcademie Media en communicatie

Vrijwilligers volgen een oppastraining

Invloed van de natuur op de mens tijdens kennissessies voor ouderen!