Voel je goed – Lessen over taal en gezondheid

Op maandag 16 september start een nieuwe reeks lessen van het programma Voel je goed. Voel je goed is een traject voor volwassenen die willen werken aan hun gezondheid. Door het volgen van de verschillende lessen in makkelijke taal, weten deelnemers beter wat gezonde voeding en voldoende beweging is. Ook leren zij hoe zij zelf gezonder kunnen eten en meer kunnen bewegen. Daarnaast komen motivatie, doelen, sociale steun, beloning en de rol van de verleidelijke eetomgeving aan de orde. Verder wordt stilgestaan bij eten en bewegen met je kinderen, culturele aspecten, communicatie met de diëtist en huisarts en vervolglessen in taal en/of rekenen.
De lessen zijn op maandagochtend van 9:15 tot 11:15 uur bij Piëzo Palenstein aan het Rakkersveld 253. De lessen starten op maandag 16 september en vinden vervolgens 20 weken lang plaats. Naast de ervaren vrijwilliger van Piëzo zal de diëtiste ook enkele gastlessen verzorgen.
Wil je meer informatie, wil je meedoen of ken je iemand die mee wil doen aan dit programma? Neem dan contact op met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl,
06-46863212.

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Veel interesse in voorlichting over valpreventie