Versier je eigen t-shirt – Kinderworkshop

Kinderworkshop bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Heb je zin om je eigen T-shirt te versieren?

In een reeks van 4 lessen leer je welke materialen je het beste kan gebruiken, hoe je moet strijken en hoe je een zo leuk mogelijk ontwerp maakt.

Hierbij wordt een beroep gedaan op je eigen creativiteit en mag je je eigen ontwerp verzinnen. Kijk bijvoorbeeld eens op Pinterest voor leuke ideeën!

De materialen zijn bij Piezo aanwezig en je leert ook meteen omgaan met een naaimachine.

Er is plek voor maximaal 6 kinderen, dus wees er vlug bij!

De lessen zijn op donderdag en vrijdag 10 augustus, 11 augustus, 17 augustus en 18 augustus van 9:15 tot 11:15. Deelname kost 4 euro per les, inclusief t-shirt en alle materialen.

De Piëzo Ambachtenwerkplaats organiseert vaak workshops voor kinderen (4 tot 12 jaar) en daagt hen uit creatief bezig te zijn. Tevens kunnen kinderen hier hun eigen talent ontdekken.

Lijkt het je leuk om als vrijwilliger kinderen te helpen bij onze activiteiten? Ook dan ben je van harte welkom.

Om je aan te melden voor deze kinderworkshop of als vrijwilliger, kun je mailen naar Nicoline Schol, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via n.schol@inzet-indewijk.nl, bellen naar 06-28851365 of kom eens langs aan de Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh). Er is ook een winkeltje waar zelfgemaakte, duurzame producten worden verkocht.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie