Upcyclen door samenwerking Pelgrimshoeve en Ambachtenwerkplaats

De Ambachtenwerkplaats van Stichting Piëzo en de Pelgrimshoeve hebben een mooie samenwerking opgezet. Materialen van massief hout, die overschieten in de Pelgrimshoeve, zoals tafelbladen of een kastjes, worden naar de Ambachtenwerkplaats toe gebracht. Met deze materialen worden nieuwe producten gemaakt.

De Ambachtenwerkplaats besteedt veel aandacht aan duurzaamheid en hergebruikt reststromen.

Materialen worden hergebruikt voor een nieuw product. Dit wordt ook wel upcyclen genoemd. De vrijwilligers van de houtwerkplaats zijn heel blij met deze nieuwe samenwerking en hebben al vogelhuisjes gemaakt van oude kastjes.

Neem voor aanmelden of meer informatie contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl of 06 46872076.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove