Trots en voldaan met een diploma

Trots en voldaan zijn de 15 deelnemers die via Piëzo en mboRijnland hun diploma uitgereikt kregen. Zij namen hun welverdiende mbo1-diploma Entree dienstverlening en zorg in ontvangst uit handen van wethouder zorg en welzijn Ingeborg ter Laak. Gestimuleerd door docenten, vrijwillige stage-en huiswerkbegeleiders wist de groep de 1-jarige opleiding succesvol af te ronden. De deelnemers combineerden school met praktijkstages bij organisaties in de wijk en bij bedrijven.

De opleiding werd verzorgd door Piëzo en mboRijnland en er werd intensief samen gewerkt met de afdeling Werk, Zorg en Inkomen gemeente Zoetermeer en de vele stage-aanbieders.

Voor meer informatie over Piëzo en de opleiding kunt u contact opnemen met Paula Verweij, 06-40579695, paula@stichtingpiezo.nl.

Fotograaf: Wilco Smetsers, Piëzo